El col·lectiu de Compromís per Xixona va culminar la setmana passada l’elecció d’una nova Executiva Local que, de la mà de la resta de militants i simpatitzants, serà l’encarregada de configurar el programa electoral amb què la formació valencianista concorrerà a les eleccions municipals de maig.

La nova Executiva està formada pel secretari local i portaveu, Joan Arques Galiana, i per quatre noves incorporacions al col·lectiu local: Juli Martínez, Sofia Castaños, J. Enrique Garrigós Asensi i Alícia Climent, que s’ocuparan respectivament de les àrees d’economia, educació, benestar social i medi ambient.

Per a Joan Arques, “esta Executiva és un reflex del que estem vivint en el col·lectiu: predomini de persones joves i unes dosis d’experiència ben valuoses, però tots igualment compromesos amb el poble.” Segons el secretari local de Compromís per Xixona, “durant els últims mesos hem contactat amb molta gent i no són pocs els qui s’han acostat a Compromís buscant una opció que els escolte i duga un treball responsable, però també il·lusionant, a l’Ajuntament de Xixona.

Així mateix, Compromís per Xixona confirma que concorreran a les eleccions municipals de maig amb una llista i un programa propis. Per als valencianistes, l’Ajuntament de la població torronera fa mesos que governa d’esquena a bona part de la població i gestiona els recursos públics d’una manera que consideren molt millorable.

Per això, es plantegen arribar als ciutadans com una opció diferent i amable, que ha aportat idees i crítiques constructives des de fora del consistori durant tota la legislatura. “Som de Xixona i estimem el nostre poble –argumenta Arques–. Però sabem vore que tot no és meravellós i que ens afecten problemes greus que no desapareixeran sols. Nosaltres volem ajudar a resoldre’ls.